Fotografický ateliér s doplňkovým zbožím

Recenze fotoknihy Saal Digital CZ

12.02.2016 10:15

Recenze fotoknihy Saal Digital CZ

Dostala jsem nabídku vyzkoušet novou fotoknihu na trhu od firmy Saal-Digital Fotoservis GmbH. Dosud jsem zkusila několik firem na zdejším trhu a zakotvila u produktu od Fotolabu. Jejich knihy mi přišly celkem kvalitní a zákazníci si v dnešní době za kvalitu rádi připlatí. Proto jsem, jako fotografka, nabídky využila a byla mile překvapená. Fotoknihu od Saal Digital CZ nezávisle hodnotím jako velmi kvalitní produkt, který překonal mé očekávání.

Program stáhne i amatér

Na webu www.saal-digital.cz  je ke stažení zdarma program, ve kterém se fotokniha vytváří. Program není online, ale nezabírá v počítači moc místa. Ve Windows funguje bezproblémově a rychle. Dále se nabízí pro Apple.

Celý program pro tvorbu je přehledný a logický, takže ani člověk, který si knihu vytváří poprvé, nemá s prací v programu problém. Fotografie si načtete ze souboru a skládáte podle potřeby. Program nabízí i rychlý automatický návrh. Snímky lze posouvat a zvětšovat podle potřeby. Zároveň program ukazuje kvalitu fotografie, podle jejího zvětšení nebo zmenšení. Nabízí také standardní nabídku volby pozadí, písma a na své si přijdou i příznivci klipartů apod.

Tisk, který nadchne

Snímky jsou na fotografickém papíře ve velmi dobré kvalitě. Vyzkoušela jsem lesklý tisk. Na papíře zůstávají jen minimální otisky prstů po prohlížení. Velmi dobře si poradí s tiskem fotografií, kde jsou výrazné stíny a světla. Barvy odpovídají originálu, nejsou zkreslené. Tisk je ostrý.

Desky a materiál

Listy fotoknihy jsou velmi pevné, takže se prohlížením neohýbají, nemačkají a rohy zůstanou neporušené. Vysoká gramáž listů.

Vrchní desky jsou také velmi pevné. Kéž by takové měly učebnice do škol, to by je mohly děti požívat desítky let. Vybrat se dá z několika druhů.

Vazba není klasická, ale drží pevně díky lepené technice.

Do týdne doma

Fotoknihu jsem odeslala k tisku v pátek 29. ledna a už v úterý 2. února mi přišel mail, že knihu předávají dopravci. Za další dva dny mi byla doručena.

Produkt firma zasílá zabalený v „bublinkovém igelitu“ a vložený do kartonového obalu. Nehrozí mu poškození ani špatným zacházením při přepravě.

Platba PayPal nebo převodem

Chtěla jsem Saal Digital CZ vytknout, že lze platit pouze PayPal, ale dočetla jsem se, že už brzy půjde platit klasicky přes bankovní účet. Informaci jsem zatím neověřovala.

Celkové hodnocení

Fotokniha je precizně vyrobená s perfektním tiskem. Působí profesionálně. Samozřejmě, že se dá vytknout vyšší cena, ale v porovnání s podobnými produkty cena odpovídá domácímu trhu.

Tip pro fotografy

Doporučuji fotoknihu Saal Digital CZ zdarma vyzkoušet. Informujte se na e-mailu: asistence@saal-digital.cz

 

Fotky ke článku: https://www.facebook.com/art.ep.skarkova

 

Petra Škarková

foto: P. Škarková, T. Lada

 

Kontakt

ART.ep foto

art.ep.foto@gmail.com

Fotografické služby

+420 731 648 491

IČ 70566038

Vyhledávání

© 2012 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode